fredag 17 december 2010

Halsproblem :S

Nu har vi tittat klart på mean girls och den var lika bra som jag kom ihåg den :D Har ni hört att en mean girls 2 ska komma snart, fast med andra skådespelare :) den kommer säkert bli jätte bra eller det är vad jag hoppas :D om ni inte har sett Mean girls 1 så borde ni göra det, det är en chickflick :D : http://www.youtube.com/watch?v=dp9CBuDfgZk  Se trailern till 2:an =)

Just nu sitter jag och Ferri och spelar wii sports resort  fast nyss blev jag så sur på Ferri att jag bet henne :$ (upps), jag blev så sur för att hon var bättre än mig... xD Jag börjar få rikdigt ont i halsen så jag har lite halstabletter och lite cola så det ska gå bra, jag klarar mig ;P

See you to later i'll hope =D

Jätte snygg bild på mig (not) ser ärligt talat lite flummit ut Många Krammizzarr Hhannahpannah <333 

Inga kommentarer: