söndag 2 januari 2011

Julklappar :D

Tjenare !! 
igår tills idag sov Ähmah här :D idag var vi hemma hos min pappa eftersom han inte hade jätt sina julklappar till oss så skulle han göra det idag :D 
Jag fick av pappa: en parfym som heter PINK HEARTS och så fick jag två biobiljetter så jag ska bjuda Emma imorgon kanske :D fast vi vet inte vad vill se riktigt än 
Ajjah men av farfar fick jag 100 kr och av Lars ( min farbror) fick jag ett Kina Schack och en adress bok, Av Gerd och Gösta ( mamma och pappa  till Jessica, min halv mamma )   fick jag ett litet kitt från oriflame , som heter Twinkle star collection :D Skulle ha tagit kort på allt men datorn dampade så det blev inget kort :( 
Det blir några kort från google istället :D 








Det blev några bilder i alle fall :D 
Ajjah sen när jag kom hem ifrån pappa var jag tvungen att städa garderoben uppe :( jag satt och rensade kläder och hade en stor hög bred vid mig så jag skulle bara luta huvudet och vila en stund och sen hör jag att någon ropar på mig och då hade helt plötsligt gått 1-2 timmar ( upss) jag råkade somna utan att jag märkte det så när jag skulle äta var jag jätte trött och somnade nästan , men jag höll mig vaken. Efter maten spelade jag lite Super mario Galaxy 2, efter det var jag jätte pigg och nu kommer jag inte kunna sova på några timmar... okej men jag lägger in ett inlägg innan jag går och lägger mig senare!!! 

Inga kommentarer: