fredag 18 februari 2011

Förskyld :(

Hej hej Alla !!
förlåt för att jag inte har varit inne men min dator är fortfarande pajj :/ men idag fick jag låna daniels dator :) så nu kan jag skriva lite grann =)


Först ska jag börja med att beräta vasd som har hännt i veckan :

 Måndag: Det var alla hjärstans dag, inget speciellt hände.

Tisdag: Jag hade skit otur, jag fick Emmas finger i ögat, jag skärde mig på handen, jag råkade skära mig på två nagelband och ferri slängde mig i golvet :S men jag överlevde i allefall :D så jag hjälpte Ferri med att flytta för dom ska flytta till en lägenhet och det känner jag både att det är bra och dåligt...


Onsdag: Jag hjälpte Ferri med att flytta igen =D

Torsdag: Jag hjälpte till igen sen käkade vi på McDonalds efter åt :)


och nu Fredag så är jag sjuk, jag har en rejälförskyldning jag nyser och hostar jätte mkt, min hals gör skit ont, mina ögon rinner mm. :( så jag mår inte så bra :( menmen vad ska man göra ifall man blir sjuk då är det väll bara att ståut... 


Jag har tittat efter kläder och jag hittade några fina plagg jag vill ha t ex. dom här :


Det är nästan allt jag vill ha från Ellos, vill ni sse mer av deras kläder och skor tryck här....
Jag vill ju ha mkt mer kläder än så bara det att jag orkar inte lägga upp bilder på dom kläderna... ;P



Ajjah nu ska jag fortsätta med Mina DAGAR ... och jag är på dag nummer..... 4 
mål/önskningar/drömmar ... 
Mitt mål är att kunna spara pengar bättre, Mina önskningar är att vinna pengar och mina drömmar är att bli modell :D  

ajjah om jag sitter en stund lite senare lägger jag in då men nu ska jag ta mej en kopp te med honung  :D byebye...

Inga kommentarer: