lördag 26 februari 2011

Hemma igen :D

Tjenare !!
 Nu är jag hemma igen och jag sitter med ett leende på läpparna för jag älskar mina köp idag :D jag köpte skorna ni såg förut och skosnörena:D sen köpte jag två tröjor/ tunikor från Gina tricot :D <333 

Senare ikväll ska vi äta kinamat :D det ska bli super gott, för det var länge sen jag åt det :)


jag hittade lite bilder från 2003-20045 :D hahah vad löjlig jag ser ut men gullig xD 

Söt jag var :D 


När jag red ... 




Jag var ju tvungen att posa, jag ville ju bli modell ,, hahhahahaha



 

Söta bebis ödlor :D 




 

Jag och Amanda sminkade och fixade Daniel, hahahaha cad fin han blev . heheh 




passande att ha en Stay cool tröja på sig , xD hahahah Fail , 




Det här var när jag presic hade fått sy i läppen för att jag var som vanligt klantig ... 

Coolingar som äter nesquik... 



ajjah det fanns hur många bilder som hällst men det var iallefall några .... ;D  




See you later i hope :D 

Hugs and kisses: Hhannahpannah <33 














Inga kommentarer: