lördag 12 februari 2011

hittar ingen rubrik så det blir ingen :/

Tjenare!!
Nu ska jag börja men vad vi har gjort idag och vad vi gör just nu mm sen får vi se vad jag skriver sen :)
Idag har jag varit med sötaste snällaste Ferri :D vi vaknade kl. 07:45 ungfär, vi titta på i rymden finns inga känslor medans vi åt våran frukost som bestod av godis, chips och cola :D
efter det spelade vi Wii, vi spelade mario och just dance :) sen fick jag och Ferri damp så vi gick ut i pyjamas och strumpor och så stod vi i den kalla snön, vi började att frysa så vi gick in och tog på oss skor sen gick vi ut igen i bara pyjamas. när vi kom in tittade vi på Grown ups medans vi åt makaroner med köttbullar...och nu sitter jag och Ferri och lyssnar på musik och sitter och bara pratar :D och förut frågade jag om jag fixck sova hos ferri idag i gen och det fick jag :D då blev jag glad :) <33


                         



Trailer till Grown ups:


Inga kommentarer: