söndag 20 februari 2011

Jag är sååååå glömmsk ;P

 Iwantcodes.com
( hade lite svårt att välja villken av dom jag skulle ta så jag tog båda)

Godmorgon allesammans :D Hoppas morgonen har varit bra hittils =)
Jag komm på att´jag glömmde göra en DAG i går så jag får göra två idag :)
Då börjar vi med dag nummer:  5 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.Ja jag vill ha PENGAR just nu, men jag vill också ha sommar :)

Och sen får jag ta en till dag för att jag glömmde igår och då blire dag nummer: 6 -Typ av killar jag faller för.Jag faller för  1. Killar som har humor
                     2. Killar som vågar vara sig själva när deras kill-kompisar är med
                     3.Killar som ser bra ut
                     4: Killar som kan vara seriösa
                     5.Killar som kan trösta en när man är ledsen!
 Jah jag orkar inte komma på ngt mer just nu men det är lite om villka killar jag faller för!!

och förestän....  Iwantcodes.com


Eftersom jag har så bra självförstoende lägger jag in en sånn här bild :  Iwantcodes.com
och en sån här:
 Iwantcodes.com
bara så ni vet jga ÄLSKA giltter :D
så jag lägger in någa till fast inte bara sånna som handlar om att jag ser bra ut ;P
 Iwantcodes.com


 Iwantcodes.com
 Iwantcodes.com
 Iwantcodes.com
 Iwantcodes.com
ajjah det var bara några bilder :D


jag hittade en bild som passar bra till mej för när jag gjorde ett test på facebook skulle jag kallas för ****** och då började Ferri kalla mej det och så hittade jag en bild där det står så:  Iwantcodes.com


men nu ska jag sätta mej och äta frukost senare bilre att gå med voffsingen
 Iwantcodes.comsenare ska jag kanske ringa till emma :)








Inga kommentarer: