lördag 5 februari 2011

Tacooooo in my heart :D

Hello!
Nyss åt jag, Emma och hennes syster Therese TACO <33 ååå det är så gott :D jag och Emma  har varirt och hälsat på min förra häst idag, det var kul :) först när vi kom dit fick vi se hästarna sen ick vi till grisarna, och dom var väldigt lång håriga xD sen ick vi in och fika, men när jag och Emma var klara gick vi ut och då träffade vi på deras katt som var jätte göllig ;D sen kom deras hund Milton, han var jätte sööt, han förföljde oss och han var jätte duktig på att lyssna på oss även fast vi var helt främmande mäninskor. Ajjah sen kollade vi in kaninen och kossorna och då hade dom typ natten innan fått kalvar så dom var jätte små och söta :D Jag sa till mamma att jag inte ville hem men hon lyssnade inte så vi åkte ialle fall :( och nu saknar jag alla djuren redan och jag vill åka till baka dit igen....
Jag skulle kunna leva på en bondård mitt i ingenstans för dset skulle vara så kul att ha så många djur att ta hand om och inte behöva bry sig om hur man klädde sig, och om man sminkade sig eller inte :)
men hur som hällst efter vi hade varit där åkte vi till maxi :D där mamma handlade lite, jag och emma tyckte inte om att gå med henne så vi gick till sminket för émma skulle sse ifall hon hittade en ny brunkräm :D och det gjorde hon :D <33 sen skulle vi gå till mamma vi trodde vi visste vart hon var för hon hade gått förbi oss bara en minut innan vi var klara. men vi hittade inte henne :$ men sen till slut drog Emma med mig ngn stanns och då hittade vi henne pga Emma :D TACK EMMA :D <3333 sen när vi kom hem åpt vi och nu ska vi snart titta på melodifetivalen Del 1. och jag och emma ska kanske sova i kväll :D snart ska vi hem till mej.. idag skulle Andreas , My och lilla Matilda . Matilda är typ 1-2 månader så hon är jätte liten och hon är jätte sööööööööt :) <333

Det är ju en bild från Google för ja hade ingen bild på grisarna:D



Föresten är det Dag  2!!
Aha en person jag vill träffa just nu är Emma även fast hon sitter bredvid mig :) <33


Emma är den som ser  EMO ut :D


Inga kommentarer: