söndag 20 februari 2011

Tjenare

 Iwantcodes.com

Jag vet att jag skrev alldeles nyss, men ajag fick tråkigt så jag skriver igen ;)


Det känns som om jag har lagt ut för lite bilder på egna tagna bilder :S så jag lägger ut ngra här :

 
felix sitter på mitt skrivbord och titta ut ifall han ser några hundar ;P

jag gjorde någon konstig frisyr och så tog ferri en bild och det blev rätt bra :D

flummig bild på Emma, Ferri och jag :D( nu k ommer emma och ferri bli arga ) (upps)

Jag och ferri åt vitchoklad moss ( stavning )

Ferri bowlar , och det verkar inte gå nåe vidare :/

Mina knäck, jag tog bara kort på dom eftersom ferris blev misslyckade

Coolingar ( nooot )

okej dxet var bara några bilder jag hinner inte med några fler för mamma sa att jag måster STÄDA :( ochaj ghatar att städa: /jag villl hällre sitta vid datorn och inte göra någonting, menmen man kan juinte alltid få sin vilja igenom, Ajjah.....

Inga kommentarer: