tisdag 22 februari 2011

Tjenare ;)

 Iwantcodes.com

hoppas alla får en bra  Iwantcodes.com=)
Ferri kom nyss hem till mej så nu sitter vi ocxh pratar, jag ska snart äta frukost och fixa i ordning mej :) <33


Jag och Ferri har tänkt lite och vi har kommit fram till att vi vill hjälpa till att stoppa djurplågeri... det är så hemskt att folk kan ens slå sitt djur men framförallt döda det :'( man blir så ledsen av att tänka på alla djur som får plågas och torteras ihjäl....äre någon som vill vara med oss och gå med i grupper som hjälper djur som plågas ihjäl... ???

Jag hade tänkt lägga in lite bilder på mig och hur jag ser ut just nu och så men datorn dampar så att jag inte kan lägga in några bilder :/



nu till daaaaaaaag..... 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Jag har rätt många dåliga vanor men en av dom är att jag aldrig kan spara pengar om jag får några pengar, utan jag ska alltid slösa bort dom :)
Det där är jah ;)

Inga kommentarer: