måndag 21 februari 2011

Top model :D

 Iwantcodes.com
Guuuuuuuuuud villken tråk dag det har varit :/ Bara så ni vet är det här mitt sista inlägg för dagen så jag slänger in en godnatt bild nu även fast jag inte ska sova ;P
Snart ska vi äta kvällsmat :) jag vet inte vad vi ska äta men det blir säkert ngt enkelt :D
Efter maten ska jag titta på Top model : )som går på 3:an kl.20:00, bara så ni vet ;D
För er som inte har sett top model kommer lite information här:

America's Next Top Model är en amerikansk realityserie med modellen Tyra Banks som programledare. En jury skickar hem tjejerna en efter en tills bara vinnaren återstår. Segraren erhåller ett modellkontrakt med sminkföretaget CoverGirl, ett reportage i antingen ELLE eller seventeen magazine, samt ett kontrakt med skiftande modellagenturer:
ajjah ska äta och sånnt nu ...

Inga kommentarer: