tisdag 22 februari 2011

Villken rolig dag :D

 Iwantcodes.com

Idag har jag varit med bästa Ferri, vi gick till stan ( bilder kommer när jag får tillbaka när jag får MIN dator ) Men först gick vi hem till hennes nya lägenhet :) den är helt klar nu och den är jätte fin, jag älskade Ferri's rum det var väldigt ljust och öppett  ^^ och dom har ett väldigt mysigt kök :) men i allefall vi hämtade pengar sen fick vi skjus ner till stan där vi åt på McDonalds :D det var jätte gott, Ferri  testade  nya cheez sombreros, hon gav dom tummen upp :)  Ferri gav dom:
Ajja efter McDonalds gick vi runt på stan där vi hittade super söta kläder som vi provade, efter att vi hade varit inne på Lindex, H&M, Jc och varit förbi Handelsbanken, dom var dumma där för Ferri skulle låsa upp sitt bankkort men dom trodde inte på att det var hon bara för att hon inte hade ngt lägg :/ så vi gick as tjuriga där ifrån och in på som hemma där jag tog en kopp varmchoklad med grädde, marhsmellows(stava?) och choklad sås, till den tog jag en delicatoboll :D mums, Ferri tog härlig ananaspaj med hallon och vaniljkräm, och så drack hon en coca-cola zero!!! jag glömde att säga att  vi var inne och provade MASSA skooooooooooor, och jag älskade det :) det var så bra för det fanns såååå många skor som jag älskade , önskar bara att jag kunnde köpa alla :( vi gick också in på elgiganten där ferri stod som en idiot och försökte lära sig super mario galxy 2, hahahahahah hon stod där jätte länge och gapade för att hon tyckte att jag var så duktig på det :E  Nu är jag och ferri trötta efter en dag med skojj :D hoppas ni får en lika bra dag som vi har haft, och snart ska jag fråga mamma och fjäska för henne så jag kanske ska få sova hos Ferri <3

Imorgon ska jag sova hos min pappa, villket ska bli väldigt kul :D jag har saknat dom i min pappas familj så det ska bli kul att hälsa på eftersom jag inte gör det så ofta :S hoppas det kan bli oftare ^^

Nu får alla ha en fortsatt bra kväll...
och Ferri,


ps. bilder kommer senare :) ds.

Inga kommentarer: