lördag 19 mars 2011

ä mä Natalie !! :D

Tjooo!!!

här sitter jag och bloggar hemma hos pappa, jag och Natalie har precis följt Ferri en bit hem =) snart ska vi ta och spela lite på the computer....



Föresten har ni tänkt på en sak ??!!
Det är jätte varmt ute och solen skiner man blir nästan blind av det starka ljuset xD
nu hoppas jag bara att snön kommer att smälta så att det blir vår och så att blommarna kan kika fram igen , jag längtar tills man bara kan ta och hoppa i ett par flipflops och en strandklänning och sen bara gå ut och hoppa studsmatta med min finaste lilla syster Natalie =) <333





Jag har kikat lite på nätet efter kläder .. och där hittade jag dom kläderna jag ska ha när jag slutar 7:an och så hittade jag jätte fina skor och strandklänningar :) här kommer lite bilder :

Fast den klänningen ska jag inte ha på skol avslutningen...



ingen av klännikngarna jag tar nu har jag tänkt till skolavslutningen utan bara för att ha .. :)
nu kommer någar skor jag vill ha :) :D ::
för att se fler skor jah vill ha klicka här
nu ska vi ta och spela lite på nätet, Bye bye !!


Inga kommentarer: