torsdag 21 april 2011

Blääää

nu har jag precis blivit klar med städningen, asså shit vad tråkigt det är att städa ... först skulle jah plocka i ordning på mina kläder,sen skulle jah ta resten/ tidningar,böcker och sånt.. sen var jah tvungen att damsuga och guud vad dammigt det var haha :E det var skrattretande så skitigt golv hade jah , jah damsög mitt rum senast för ungefär 1-1,5 vecka sen och det hade redan blivit jääääätttteee skitigt ... 
jag hade tagit en bild men det cp:ade ihop så nu kan ni inte få se mitt fina rum :(


menmen, nu när jah hade städat klart så belönades ja med en glass:D


gött 


om typ 3h så drar jah och emma till örebro, då vi ska shoppa :) det ska bli dökul :) hoppas bara att dom  har mycke fina kläder nurå... :P
nu ska jah ta en dusch och sen ska jah sminka mig och så, vi hörs och syns 
asså så j***a snällt att hon fick träffa justin asså 




Xoxo: Hhannahpannah <3333

Inga kommentarer: