fredag 15 april 2011

Do you understand what i'm saying' ?

Hej !!

Asså förlåt för att jag typ inte bloggar :( men min dator är sönder fortfarande :/ och jag får typ aldrig låna ngns dator ... :(
Det var j uett tag sen jag blogga så jag har ju en del att berätta ...

för det första : Mormors katt Bullen är död :''''(  han var väldigt gammal och nu på sista tiden hade han varit så sjuk så att dom var tvungna att skuta honom :'''(


Bullen, lite sne bild bara ...

För det andra: Emma, jah och Ferri var på en ''tjej kväll'' som var nere på stan där vi fick gratis godis och dricka och så tävlar vi om massa fina priser :D efter tjej kvällen gick vi till mc där vi delade på en sånn här 20 st chiken nuggets och en varsin milkshake :D <33 mmuuuums vad gott det var =)


för det tredje: Never say never går inte på bio längre :( jag som såååååååå gärna ville ses den ..!!!!



för det fjärde: Justin bieber kommer kanske till sverige 2012 :D <333333333333333333333

vad guuulllig han var när han var liten :D <333

jag har massa mer att berätta men jag kommer inte på sååå mkt mer just nuu ...

Idag har jag varit i skolan och det var tråkigt förutom tyskan då vi fick ha med oss godis och dricka och så tävlade vi och den gruppen jag var med i vann :D ( hurraaa) vi fick present kort nere i hörnet ( cafeterian) på 5 kronor, jag råkade få fel så på min var det 10 kronor men då så var Matilda tvuuungen att säga det så jag oxå bara fick en 5 nere på hörnet xD bara så du vet Mattis jag hatar dig :E
Efter tyskan hade vi tråkig teknik ( snark ) Hatar Teknik ... menmen vad ska jag göra
Vi fick oxå reda på resultatet på ett engelska prov vi hade haft och då fick jag 84/90 :D visst är jag bäääst <333 :D xD
Jag fick Annie.Frid ( lärare) att skriva att jag var bäst på tavlan :D ^^


Men jag får ju inte glömma kära emma oxå :E hon är ju oxå bäääst <333

nu sitter jag här hemma och myser en skön fredagskväll njuter av att det äntligen är påsklov :D <333333


Slänger in några bilder:

Bästastevännenmankanha <333333


Denandrabästastevännenmankanha  <33333


Bästyyyyyyyy <3333






Ajjah ska nog titta lite tv och lyssna på musik :D
jag hittade några söta godnatt bilder :






det var några god natt hälsningar... vi syns och hörs, ha en bra helg

XoXo: Hhannahpannah <33333

Inga kommentarer: