tisdag 5 april 2011

Duktig tjej :D (Y)

Tjo!!

Vill ni veta en sak... ?
igår var jah en duktig tjej! jag var ute och joggade i en timme, det var så skönt att jogga med ett par hörlurar i öronen  och fint varmt vår väder :D

I morse gjorde jag mig en väldigt god och nyttig frukost, först skärde jag äpplen och la i en cirkel sen tog jah och la en macka mitten och så ett glas mjölk..!!


;Min fina frukost :-D

Efter frukosten tittade jah på tv och sen drog jah till skolan :/ iskolan var det tråkigt för jah och Ferri bråkade med Emma och Jeppe så dom är piss sura på oss :'( och vi har försökt lösa det men dom lyssnar inte på oss och nu mår jah seriöst piss ut av det :'( men vad ska man göra... ? jah kan ju inte tvinga dom till ngt som dom inte vill..så vill dom inte bli vänn med mig eller ferri igen så är det okej .. :'(   Jag och Ferri försöker ha roligt utan dom så nu lämnar vi det bara för att inte jah ska bli på lika dåligt humör igen ... !!!


en lite flummig bild ... xD


min söta vovve :D
 ajjah nu ska jag och ferri fortsätta med att lyssna på den sötaste Ulrik Munther

Life med Ulrik :D <33333333333333333


Vi hörs och syns mååånga kramar : Hhannahpannah <333

Inga kommentarer: