tisdag 19 april 2011

Emma is the shit!!

Tjenare alla :D 
Nu väntar jag på att emma ska laga mat :E 
hon kommer inte lyckas även fast det bara är att värma pizza i ugnen :E

Jag vaknade faktiskt ganska sent idag jag vaknade kl: 09:30 :o
emma var helt otrolig ,jag tror hon är sjuk hon vaknade kl.: 09:55 ungefär :O!!!

 Glitter-Text.net


Ajjah men när vi vaknade var vi ensamma så vi tittade på film, vi hyrde en film från viasat on Demand den hette Blonde and Blonder !! den på minde lite om mig och emma :E xD 
jag och emma tyckte den var bra :D asså ni måste se den x))
för bara en liten stund sen så tog vi en cykel tur med min lilla voffsing felix :D <333 
asså seriöst det är så j***a skönt med våååååååår :D 
nu ska vi snart äta !! :D 
ha en bra dag :)
 love: Hhannahpannah<3333

1 kommentar:

emmaa♥ sa...

I'm the best, fuck the rest!
Ba e så, accare, okej?
Bra.