söndag 17 april 2011

Funny Funny :D


Idag vart jah väckt av att lilla Natalie ringde och ville att jag skulle följa med till badhuset :) så jag fick 20 minuter på mig att göra mig i ordning, det kanske var lite för lite tid för jag fick slänga i mig min frukost...
menmen jag följde med henne och vi hade jätte kul i badhuset :D efter typ 2 timmar fikade vi lite, Natalie hade med sig lite fika, eller jah fika ? det var nog mer godis än fika, det var Skittles ( från usa) plopp och en varsin mer :-D





efter att vi hade badat så basta vi sen drog vi hem, till kvälls mat åt vi grillad flinta stek :D <33 muuuums !!! nu ska jag och natalie ta en varsin ansikts mask och senare sen ska vi sova, i morgon ska vi dra till stan där jag ska shoppa lite :D ;P




ajjah nu blire ansiktsmask och sen sova :D

byebye: Hhannahpannah<33333

Inga kommentarer: