lördag 16 april 2011

Are you ready??

Har precis vaknat av ljuset från utsidan :D skulle kunna sova lite till men nu är jag pigg så nej så blir det inte av .. :D XD
Idag ska jag till min kära pappa där jah och daniel ska firas för att vi har fyllt år :D så då kommer min och Daniels Farfar, farbror och så är vi hemma hos pappa :) x))


Undrar vad jah kommer att fåå ?? ^-^

ajjah som ni vet så Äääälsskaaar jag att lägga in bilder... :) så jag tänkte lägga in lite bilder nu på saker som jah vill ha, fast det är ju inte äns 10% av allt jag vill ha just nu .. :D jag önskar jah kunde lägga in mer bilder på mig men jag har inga bilder på mig på emils dator.. :(

såhär ska jah och emma se ut på Halloween, det är från filmen The Shiningfast en liiiite nyare version(stava??)
och sen tänkte vi göra så här.....
fast det går nog inte ... xD
jag och emma tänkte sy klänningarna själva fast i siden och lite snyggare :D

Vill ha vill ha vill haaaa

Ge mig Ge mig Ge mig
vill haaaaaa
Ge miiig


ajjah nu orkar jag inte lägga in mera bilder !!


har ni tänkt på en sak??
att reklam inte är så dåligt som man säger eller jah vissa reklamer suger men dom flesta brukar man gilla, fast ändå hatar man reklam, det går inte ihop ???
Jag älskar reklam, speciellt ica reklamerna x))

                                                             Den är Bah fööör Bäst asså
och nu beter jag från reklam till musik , den är as bra lyssna :)


nu ska jag göra mig i ordning och så att jag kan dra till pappa senare ...
Byebye // Hhannahpannah <33333


ps. jag har världens bästa storebror =)

Inga kommentarer: