söndag 3 april 2011

I'm beautiful in my way ...

Tjenare Tjenare!

idag vaknade man lite för tidigt kanske ... ? jag vaknade tjugo över sju ... :S  så nu är jag rätt trött .. !!!

När jah vaknade satt jah vid tv:n och asså seriöst det går inga bra program på morgonen..
 ajjah jag skippade frukosten för jah var inge hungrig men så fort jah följde med mamma och handla så vart jah vrål hungrig :E så jag gick och sa till mamma att vi skulle skynda oss bara för att jag var så hungrig, hon tyckte att jag fick skylla mig själv lite för att jag inte åt ngn frukost xD
ajjah men vi åkte till team sportia och då köpte jah nya gråa mysisbyxor :D jah tänkte köpa färgglada för dom är snygga men jag ångrade mig bara för att dom kan man ju inte matcha lika mkt med som dom grå, så jag köppte XS Gråa mysisbyxor :D

 när vi kom hem så åt vi lite rester från igår, ( tacogratäng ) mums :D då blev lilla hanna glad när hon fick mat i magen :D
just nu sitter jah här och lyssnar på musik, och jag har fått en ny idol :D han heter Ulrik Munther och han är SKIIIIIIIT BRA, allt jah lyssnar på nuförtiden är Justin bieber och Ulrik Munther, visst jag lyssnar på mer än så men just den senaste veckan har jag bara lyssnat på dom :D och jag har insett några saker.... för det första att jag VÄRKLIGEN vill se Never say Never med justin bieber , för det andra så vill jag ha en som städar mitt rum xD och för det tredje så vill jah VÄRKLIGEN träffa Justin och Ulrik :D

asså serriöst han är så sjukt bra och han är väldigt söt oxå

Jah hade tänkt varit duktig och jogga men jag sket i det bara för det här skit vädret, men hällre har jag regn än snö !!

Ha en fortsatt bra dag :D   Kramisar Hhannahpannah <333 



ps. bjussar på några fula bilder på mig, så här ser jah ut nu ds.







Inga kommentarer: