onsdag 20 april 2011

ZzZzzZZ

snaaark, gosh vad trött jag ä, Jag vaknade av att Albin låg och skrek och jag som för en gångs skull ville kunna sova lääänge -.- :( När Albin skrek gick jah ner och kolla vrf, för jah tänkte att han kanske hade drömt en mardröm eller slagit sig men nej han skrek bara för att typ han hade lust... :/ 
så nu är jag skit trött ... men men jag blir nog piggare med dagen, :) vädret ute är fint det är hela 12,4  grader
:D Sommaren är inte långt borta nu ... xD
min '' frukost'' bestod av pommesfrits med ketchup och sen ett vanilj hjärta <3 :D 
nu ska jag och emma sminka oss sen ska vi ut med lilla lixen /Felix
ha en bra Onsdag :D 


Kram: Hhannahpannah <33  
                                                        En vanlig dag .- Ulrik munther :D <333

Inga kommentarer: