tisdag 3 maj 2011

Bara för att jag har tråkigt.

Jag tänkte berätta lite om min outfit och mitt smink och sånt, bara för att jag har tråkigt ;P

Min outfitt består av:
Ett vitt linne från Deval
Ett par shorts från Cubus
Ett par svarta termotights 
och En gul tjock tröjja från min brors garderob ;D 

Och oftast när jag sminkar en vanlig vardagssminkning andvänder jag:
En foundation frånMaybelline New York Pure Mineral
En rouge från - Face stockholm
En svart kajal från - Max Factor
Lite ögonskugga från - H&M ( Hello kitty) 
En ögonfrans böjare från - H&M
Två mascaror en från - Maybelline ( One by one ) och en , 
från en frida tidning
Sen andvänder jag också ett läppglans men det tog jag inte med på bilden för det låg i min jacka och jag orkade inte ta fram det men iallefall så andvänder jag också ett läppglans från
Maybelline new york - Shine Sensational Lip Gloss, Crushed Candy


och just nu ser jag ut så här i fejjan ;P :
Emma har våfflat mitt hår, :) sen har jag inte så mkt smink just nu för jag orkade inte med det i morse ;XD 

ajjah vi hörs och syns ;) 

KRAMIZAR : Hhannapanna <33 

Inga kommentarer: