onsdag 4 maj 2011

Everybody tells me that I don't know what I'm doing!!



Idag har jag varit i Skolan ... som vanligt :/
Nu efter skolan så har jag varit med Bea :D <33 vi har fixat naglarna och PLUGGAT ...-.-' ( jag känner mig såå duktig) Vi har ju ett So prov på Fredag och jag vill inte faila på det så jah.. vi har pluggat x))
och på fredag har vi No- förhör på LUFT !!!
jag hoppas det kommer gå bra, fast hitills så har jag inte pluggat nåe....
och vi har en  grejj till vi har Engelska- glosförhör i morgon ... ( Guuuud vad kuul....-.-')
så jah det är en stressig vecka med allt pluggande ...!!!
menmen det är bara att ta och bita i det sura äpplet ..

ajjah nu somsagt så är jag med Bea och vi har jätte kul :D xD <33
fast snart måste jag hem för att äta kvällsmat och duscha och plugga och sånnt och så får man ju inte glömma att det är Glee ikväll kl.20:00 på TV:11






Jag har kommit fram till en sak ....
att jag är en disney nörd....!!!
Jag älskar allt som går på disney och jag brukar sjunga med i alla intro låtar :D ;D XD <33


nu ska vi ta och hitta på nåe sköjj :D '

 Hare Gött

Kramizzzar : Hhannahpannah <33333 (och Bea ) <33

Inga kommentarer: