tisdag 3 maj 2011

It’s such a funny thing

Godmorgon !! :D 



Igår så var Justin Bieber med på CSI, så jah tittade ju såklart :) fast jag blev väldigt ledsen när han dog :'( men det var som tur va inte på riktigt :)






Så nu har jag sett båda delarna av CSI med Justin bieber :D <33 
Ajjah nu sitter jag och tittar lite på tv :) 
Igår var jag med ferri, hennes mamma och emma till marieberg :) där Ferri köppte sin skolavslutnings klänning , den är jätte söt, jag hoppas att min skolavslutnings klänning också är så söt :) <33 




förlåt för att jah aldrig är inne på bloggen och läger upp så mkt, men min dator är fortfarande inte klar och vi har massa prov och förhör och sån skit nu i skolan så jah har inte tid till min blogg, men jah lovar att så fort jag får min dator tbxx så ska jag försöka lägga in ngt varje dag :) 




Ha en bra dag :D 





kramissar: Hhannahpannah <33333

Inga kommentarer: