fredag 10 juni 2011

chill dag från skolan :D

Tjoo !!
 Ett STOOOORT förlÃ¥t för att jag inte bloggar ngt längre typ, men jag har ingen dator + jag har inte suttit inne vid nÃ¥gon annans dator för jag är en duktig chey som är ute hela dagarna :D 
 
AssÃ¥ om inte vi hade börjat vara med vÃ¥ra '' nya'' kompisar sÃ¥ skulle vi fortfarande vara lata tjejer som bara var med varan ingen annan och som bara satt inne och trÃ¥ka, sÃ¥ det är bra att vi är kompis med dom :D jag var lika lat som bilden visar XD 







AssÃ¥ jag har världens bästa vänner :D jag älskar er <3 Ni är bäst , ni ställer alltid upp för mig och hjälper mig och självklart fÃ¥r mig att skratta sÃ¥ att jag till och med fÃ¥r magrutor av alt skratt x)) 

hade jag inte varit vänn med er skulle jag vara en tråkig liten blyg chey som höll sig för sig själv.. !!
Älskar er mina Vänner <33333






Igår var jag på Marieberg och shoppa klänning till skolavslutningen :D och jag hittade en jätte fin klänning från H&M den är persiko färgad och till den ska jag ha svarta accecoarier och svarta kilklackskor :D <33

nu lyssnar jag pÃ¥ musik ska snart fixa mig i ordning för att jag ska Ã¥ka och titta när min halvkusse tar studenten :D sÃ¥ det blir ett littet ''kalas'' för honom :D:D 





Vi hörs och syns <33


 XoXo:Hhannahpannah <3

Inga kommentarer: