torsdag 16 juni 2011

I'll be seeing you in hell

Sovit gott ?? själv har man sovit som en stock, jag vaknade klockan halv 9 och då vaknade jah av ljuset så om det inte hade varit lika mkt ljus så hade jag sovit längre .. :D 

idag ska jag vara med dom jag brukar vara med alltså, Emma, Rille, Eklöv, Linus, Edvin, Tobbe, och dom andra som vill vara med 
men innan jah ska vara med dom ska jag ta mig en dusch och  äta frukost + att dom har ändå inte vaknat en så jah , jah får vänta :D :P 

Idag känner jag för att baka men vad kan man baka för ngt ?? 
Äre någon som vet vad man kan baka ??? 

jag kan tyvärr inte skriva så mycket mer för jag måste börja göra i ordning mej :) 
men ni får ha en bra dag och var försiktiga :D <3 

Forever - Chris Brown Den är jätte bra :D

                                                                Gammal bild menmen <3 :D


XoXo: Hhannahpannah <333333

1 kommentar:

Anonym sa...

Söt, :D <33