tisdag 16 augusti 2011

Dag 2 berätta 8 sanningar om mig själv!!

jahopp då har man sovit väldigt dåligt inatt, pga att ferris luftmaddrass som det hade gått hålpå såå den vart jätte knövlig och nu har jag jätte ont i nacken och ryggen :(  menmen jag överlever... nu tittar jag och ferri på tv och i dag ska vi å göra lunch själva och jag är 90% säker på att det blir jag som lagar maten  :) 


ajjah idag äre dag 2!!


8 sanningar om mig själv ... 
                                           1. Jag är en dåligförlorare
                                           2. Jag älskar att vara med på bild.
                                           3. Jag skulle jätte gärna vilja bli modell.
                                           4. Jag är bra på att dra förhastade slutsatser.
                                           5. Jag är rädd för höjder och spindlar.
                                           6. Jag smaskar och pratar ibland när jag sover. 
                                           7. Jag älskar att kramas.
                                           8. Jag hatar när folk tror jag ljuger.
nu ska vi fortsätta att kolla på tv ^^ 
ni får ha en bra tisdag =) 

Inga kommentarer: