måndag 15 augusti 2011

Gamla minnen :P

jahopp då har man precis käkat lite frulle och kollat igenom ferris semester bilder haha ;D 
nu blire att dunka musik och chatta med fölk osv, senare sen ska vi ta kort i regnet, och jag kommer ha jätte lockigt hår för jag har sovigt med flätor haha :P 
Random pic ;P


ajjah men justnu har jag lite tråkigt så jag slänger in några gamla bilder på mig, ferri och emma :D 
föreförsta, dom bilderna som komemr nu är från år 2009 och fråga inte vad vi har if fejjan hahha :D 



vi rammlai hop och började as garva hahah :D 


fy fan vad kul vi hade då ^^
det måste vi göra om;P ajjah mer bilder från år 2009 ^^








eeh det får räcka med bilder :P 
ajjah nu ska jag fortsätta me att lyssna på musik och såå, meen ni får ha en bra måndag :D 

Inga kommentarer: