lördag 6 augusti 2011

hemma efter en dag i lunedet!!

Puuh äntligen hemma efter en dag i lunedet! 
först  var vi i en kyrka där vi sjöng och lite sånnt, det var ganska tråkigt sen  var vi någonstans och fikade och jagb kan bara säga att det var väldigt tråkigt för en tånoring som mig hahah ;P


lite bilder från idag: 
jag han inte ta kort på allt fika men det här var en bärpaj , jätte god :)


fråga inte vrf jag tog kort på ett fönster













geeeet:P



kanin :P


anka? 



fååår :P

åsnan Axel :D





tuupppp :D 








felix när vi precis hade kommit hem och jag gick en promenad med honom

på vägen hem lyssnade vi på radion och då var det ett sånnt här 80-90 tals sommarhits på mix megapol, och då kom den här låten ,måste bara säga att den är faktiskt hyfsad hah :D 
nu ska jag fortsätta med att kolla på simpsons :D 


Inga kommentarer: