fredag 12 augusti 2011

Jag älskar skoor :D

jahopp då har man haft en skit bra dag med Emma :D 
jag hade tänkt ta en massa bilder men jag skippade det för jag orkade itne haha :P 
men iallefall först åkte vi till skokanonen och där fick jag EMMA KARLSSON att prova KLACKskor :OOOO
och på skokanonen såg vi jätte söta uggs, visst uggs är egentligen inte fina men dom var så perfekta och dom var så mjuka så nu vill jah ha sånna .'-' 
menmen vi gick till typ h&m och lindex, guldfynd, bokia mm, där vi bara gick runt för det mesta :P 
och jag och emma hittade en hellokitty bok som var jätte rolig hahha :D ;D 
ajjah, sen han vi precis med bussen hem och på bussen fick vi hjälpa en kille som inte visste hur man skickade en buss biljett så när vi hade hjälpt honom så kände man sig snäll (a) 
jag tilloch med att emma kände sig hjälpsam :D 


sen när vi kom hem så åt hon och jag och så kollade vi på en film på youtube som heter älska mig, så himla sorglig!!! ni måste se den, här är del 1: 
fast början är lite långtråkig men sen när man kommer in i filmen är den så himla sorglig !! 


jag var påväg att börja gråta typ hela tiden men då var ju emma TVUNGEN att förstöra det med att säga ngot som fick mig att skratta !!! 
då vart hon en väldigt söt djävul hahahah, nää emma jag skojjar bara, du är ingen djävul bara nästan . . . eller ja. . kke ibland . . . eller . . . alltid haha  :D 


ajjah nu ska jag ta och äta lite popcorn och skriva massa kines tecken till emma :D 
och vet ni mitt namn ser ut så här på kinesiska : 漢納
men ni får sova så gott !! 











jag bjussar på den hahah ;D 


Inga kommentarer: