söndag 21 augusti 2011

LavaLampa!!!

sry för att jag inte bloggar som jag brukar....


imorgon börjar skolan igen (yippii) :/ 
då börjar vi klockan 10.. det gör hela saken lite bättre iaf :D
ajjah men idag har man varit med ferri, och vi var nere hos morfar så fick jag en cykel (tacksåmkt) 
så nu har jag äntligen en bra cykel :D 
menmen när vi kom tbx hem så bakade jag en kladdkaka som blevjätte god :D 
och så spelade jag och ferri lite wii ;D 
sne gick vi upp påm itt rum och så somnade jag en stund, och sen åt vi kebabpizza och så somnade ferri en stund under min säng xD 
sen åkte hon hem och nu så facebookar jag lite och sånt :P ska snart duscha, får ju inte lägga mig försent idag eftersom jag ska uppimorgon ;D 
(litekortsammanfattnignavdagen)
ajjah nu ska jag duscha såå ni får hare så gött :D 

Inga kommentarer: