onsdag 3 augusti 2011

never say goodbye !!

Tjo!!
 idag har jag bla, rensat ogräs och matat pollux, jag försökte tvinga i pollux ngn slags torrfoder för ödlor men han åt bara lite för att han trodde det var larver hahah ;D
Min outfitt idag: 
Lite suddig bild men det ska föreställa, en beige tubtopp från H&M
Svarta tights från H&M
och jeans sorts från Cubus ^^
jag orkade inte anstränga mig så mkt idag, hehe ;D

Bara för att jag har tråkigt så ska jag göra en ny design på min blogg, ;D med lite nyare bilder och så ^^ och en annan färg :) <33
 men just nu så slänger jag in en helt färsk bild på mig : 
just nu sitter jag och kollar på reprisen av 2½ men som gick i går natt ;P lika bra varje gång säger jag bara :P 


Och bara för att jag tycker att emma och Rille passar så bra ihop så slänger jag in en gullig bild på dom =)
det vart inte en sånn bra bild, för jag ville ju inte att dom skulle märka att jag tog kort på dom haha xD
medans jag sitter vid datorn och tv ska jag försöka hitta några hörlurar så jag kan lyssna på musik, bla:
                         Three days grace, animal i have become ;P
anton och affe, du var mitt allt <3

ni får alla ha en riktigt fortsattbra dag :D <33

ps, förlåt för att jag bloggar så sällan!!!

Inga kommentarer: