fredag 5 augusti 2011

Skavsår :(

hej!! 
igår tills idag sov jag hos min pappa, då gjorde jah och natalie en dans till, britney spears låt til the world ends, den dansen blev bra och jag är väldigt nöjd med den :P 
ajja sen idag så gick vi ner till stan för att kolla kläder och lite sånnt, och självklart tog jag mina klackskor så att jag fick en massa skavsår :(
men jag struntar i dom för vill man vara in får man lida pin :D 
menmen jag och natalie köpte inget annat än mat  och choklad, och min smarta idé för att spara pengar på man ska äta så tar man och köper typ 2 cheesburgare och en liten dricka för då kostar det bara 30 spänn men ändå så är det billigt och bra :) och om man är som mig får man gå lite för att få det bäst för jag gillar max cheesburgare mer ä mcdonalds och så är drickan p mcdonalds mycket billigare så då går jag hällre och sparar pengar ^^ 
ajjah men jag tänkte lägga ut en bild på dagens outfit, och eftersom jag har varit hemma hos pappa hela dagen och dansat och så så är den inge speciell :
                                                      Jeans shorts från: cubus
                                                      Och en adidas tjock tröjja som är ferris, 
och på tal om ferri, jag saknar henne, hon är utomlans just nu och jag vill tt hon ska komma hem nu menmen bara att vänta två veckor :/ 
okej jag tänkte börja med en nygrejj  för att livaupp bloggen lite, ...

och då börjar jag med ...

- slappar dagar,då man bara sitter framför datorn och tv och bara chillar.
-Dansa, starta bara musiken och bry dig inte om hur bra du är , bara dansa för att det är så kul !!
och sista...
- Bilar 2, går på bio nu, och det är verkligen en hiss för mig!!
och nu till veckans ...

-Skavsår, det är obekvämt, svider och är äckligt inte alls bra !!
- Disk, när man ser att det har samlats mycket disk på rummet som man inte orkar ta ner ...
-Finnar, när man vaknar på morgonen och ser att man har fått en äcklig röd finne mitt i pannan !


Ajja nu hart jag testat hiss och diss, får se om jag fortsätter med det ^^ 
nu lägger jag in en bild som jag bara tog för skojjsskull ;D
fläcken under mitt öga, är en mascara fläck på min spegel, så tro inte att den är min haha :P



-

Inga kommentarer: