torsdag 11 augusti 2011

When you can live forever what do you live for ? !!

Sry för dåligt bloggande!!
 men jag har varit hemma hos mormor och hon har inget Internet!!!
som sagt jag har varit hos mormor och hennes katter är ju bara för knäppa, den ena bet mig ipannan och den andra ville bli klappad hela tiden :P hahha synd att jag inte tog med mig mobilen så att jag kunde ta ngra bilder, m jag tror vi överlever utan :) 
ajjah hemma hos mormor hjälpte jga henne att städa ochlite sånnt  :) 
ust nu sitter jag och kollar på scrubs och tittar runt lite på Internet, ikväll blire att kolla på film med Daniel... 
Daniel ska åka långt upp i sverige i natt han åker med bussen här i från klockan 3, ljag skulle tka att det skulle vara jobbigt att inte sova nge, för jag kan inte sova i bilar eller ibland kan jag det meninte ofta... och han kommer åka med en buss i 8 timmar, så jag hoppas han får roligt :) han ska hälsa på vårna morbror :D
 nu ska jag fortsätta med att kolla på tv, bye <33
gammal bild på mig och natalie, 
en till och nu en sista.. 
okej nu ska jag sluta lägga in bilder.. :D 
En grym låt som ni måste höra...: 

Inga kommentarer: