söndag 30 oktober 2011

Godmorgon Sverige !! :D

Idag vaknade jag med ett ganska surt humör men just nu så är jag jätte glad, jag vet inte vrf jag bara är det :D
Iskolan så håller vi på och skriver en deckare, och jag är ganska nöjd med min hittills, Min deckare handlar om två tjejer som åker till en fest och så blir den ena tjejen mördad, och då ska hennes bästa vän hon var där med försöka hitta mördaren. och aahh jag orkar inte beskriva mer än så hahah :E 
jag hade tänkt ''låna'' min brors dator för att kunna ladda över lite bilder, för min dator har damp när det gäller det, men jag har tappad bort sladden ;S jag har letat över hela övervåningen men jag hittar den inte (känner mej duktig som slarvade bortden :E ) så nu ska jag fortsätta leta efter den :D sååå alla får ha en bra söndag och glöm inte att ställa TILLBAKA klockan :D 
Asså Ica reklamerna Ftw <3

 (På hösten bakar man kaka, klockan ställa tillbaka) hahah <3
Villket liv jag har ;) 


Nu måste jag gå ut med den där lilla  sötnowsen till vovve ;D 


Mycket bra text måste jag säga! 
Snögging på bild.... eller? =P
jag lovar att slänga in lite nya bilder så fort jag hittar den där sladden jag behöver !!
Föresten jag har blivit helt besatt av den hära låten:
Superbass, by Nicki minaj!
Puss O Kram! <3 :*

Inga kommentarer: