söndag 16 oktober 2011

kul elr inte !

hejsan alla söta! ville bara berätta att jag har mått dåligt hela dagen men jag har struntat i det och nu visar det sig att jag har 39 graders feber :''( Gud vad roligt .... Eller inte!!!
 jag vill ju inte vara borta från skolan eller jag från vännerna, och i morgon skulle jag ju vara med Emma på österledskyrkan och se om jag fick komfremera mig (stavning ;) ) men nehe det får bli att stanna hemma och kolla på tv hela dagebn :'( , 
Imorse vaknade jag av att jag hade as ont i huvudet och för att ferris bror sjöng, (hehe jätte vackert) 
sen såå åt jag lite frukost och så gick jag och ferri till relaxen för att få basta, och ta de lungt, när jag hade bastat en stund så började jag må illa och min huvudvärk va mkt värre en på morgonen , jag la mej i bastun och bara låg där.. orkade inte röra på mig , sen när vi väl hade släpat oss tbx t ferri så sa jag att jag mådde dåligt, och jag trodde det var för att jag hade ätit förlite så jag cyklade hem, och nu nån time efter var jag bara tvungen att kolla om jag hade feber och aah det hade jag :'( 
så nu sitter jag här nerkurrad under min filt eftersom jag fryser arslet av mig annars ;( ska dricka mkt vatten och se till att bli frisk fort.
Jag ska lyssna på massa musik nu, bla:



osv...



ha en bra söndagskväll alla som mår bra !!! XOXO

Inga kommentarer: