söndag 9 oktober 2011

Slappar dag ggr 1000 !! ;P

Godmorgon/Förmiddag :)


idag vaknade jag runt kvart över 10 av att jag frös as mycket, men jag kan inte fatta att jag frös för jag hade både tjockt täcke och en varm filt... men ändå frös jag :O
idag har jag inte så mycket planerat, det jag har planerat är att jag sa plugga lite idag, sen vet jag inte va jag ska göra resten av dagen !! 
Inatt drömde jag en jätte konstig dröm, den handlade om att Ferri skulle färga mitt hår brunt, men hon läste inte på instruktionerna så hon chansade lite med färgen och hur länge det skulle sitta i , så mitt resultat var att mitt hår vart grönt. Och jag kommer också ihåg att jag var jätte arg på Ferri, ah sen kommer jag inte på så mycket mer!

aah typ såå !! ;D


nu ska jag lyssna lite på musik bla, dom hära låtarna :
Moves like jagger!


Talking to the moon!!


Lighters!! 
osv... xD 

Men  ni får ha en riktig go slappar dag idag då ^^ Många kramar !! :D 



 Vårat klass foto från i år, Som vanligt ser jag damp ut :E

Inga kommentarer: