tisdag 1 november 2011

Eller?!



Tjotjatjena!
Sorry för dåligt bloggande. men jag har inte haft tid, och jag har fortfarande inte hittat min sladd!!! så jag fick ''låna'' en nyare bild från Ferri <3
har fett med tråk..
vill träffa min pöjk men sen blir de att träna Indoor.^-^Ferri väckte mej imorse -.-  på ett väldigt udda sätt hahah :'E 
Nyss så var jag duktig på att laga lunch !! jag stekte fiskpinnar och värmde på mos haha, och för en gångsskull hjälte Ferri till :O (flämt) 
































Lite random pics :


<p>sover över hos Hanna ^^ yey&lt;3</p>
Ferri var bara tvungen att ta med min lilla proslins elefant i bilden hahah! 
<p>förlåt! :(<br />
(tog en litten bild på Hanna o mej.)<br />
<br />
you rule my world..</p>
Gammal bild på mig och Ferri ! Vi hade tråkigt så vi sminka oss till Katter :D 


<p>hejdå Sverige!<br />
<br />
Medelhavet here i come<br />
<br />
kryssning i Medelhavet Gött.<br />
kmr hem om 12 dagar.<br />
<br />
nu ska jag få färg allt!<br />
sakna er alla! &lt;33333333</p>
Ferri och jag hade haft lite kul med en varsin bläckpenna. <3 
<p>flum man har de efter typ 7 energidrycker var :P<br />
haha LOL! &lt;333</p>
Random! jag,Emma och Ferri hade lite tråkigt så aah här är resultatet av extrem tråkighet. 
<p>random pics! ^-^ &lt;3</p>
Inga komentarer tack! hahahah 
<p>eller?!</p>
Snögg bild !! :) 
<p>en fågel flög presis ovan för mej</p>
Söta ... Eller .. ?! 


ajjah det va lite random pics. hahah ;D jag och Ferri har så kul ^^
Nu ska jag och Ferri ta och kolla kläder på internet, bye ^^ 


En låt Ferri tipsade mig om!! :D <3

Inga kommentarer: