måndag 28 november 2011

Tjo!, Asså idag... gud!
Det började med att vi hade normal dag med klassråd, bild, so och lunch och sen hade vi teori i idrotten och sen var det Hockey, Jag, Emma, Cricke, Rasmus, Jacob, Ferri, Pontus, Alex och Alex gick till nobellhallen så mina fötter var ju ganska så slut efter den promenaden, men iallefall vi kom in och våra lärare bockade av oss så vi satt oss för att kolla och seriöst?! vårat skol-lag sög Borta laget hade 11- 1 i andra perioden ?!?! Men nu i efterhand så bryr jag mig inte så mycket... Men aah, när dom spelade så satt jag mest och snackade med Linnéa och snackade skit trevligt! <3 
Men ah, när vi var påväg hem så gick jag, Sanna, Matilda, Linnéa och Emma och när vi gick så varet det bara OMG det har stått ett hus här!!! för vi gick för bi en plats där man såg ingången till ett hus som dom hade rivit ahha så vi bah ''vi måste gå till biblioteket och kolla på hu huset såg ut'' så självklart gjorde vi det, Efter en stund på bibloteket åkte Emma hem så vi fortsatte kolla böcker, och Mtilda satt i en soffa då kom Linnéa och blåste henne i håret för att skrämmas och då står det en gubbe bakom oss och han börjar asgarva värsta pedofilskt, så vi gjorde allt för att hålla oss från skratt men så fort han gick började vi asgarva hahah , han lät så roligt hahha, Ni hade fattat om ni var med ! 
Efter bibloteket väntade vi på bussen som tog typ år på sig för att komma, och aah nu sitter jag här helt nyduschad och fräch, skippade kyrkan i dag pga, av att jag är trött, har ont i mina fötter, allmänt slö osv ;D 
 
Typ tagen bild från förra veckan !! :D 


men nu ska jag dunka musik på min brors dator. så vi hörs!


Btw: Jag bråkade med min bästa kompis idag för att jag sa vad jag tyckte om henne. Jag tycker hon har förendrats  sig så mycket och jag fick tydligen inte säga det till henne så nu är hon piss sur på mig!! 

Inga kommentarer: