lördag 26 november 2011

Vad skulle jag ta mig till om inte skräpmat och godis fanns? x)

Eftersom Ferri fortfarande sover så tog jag mig en liten kik i skåpena och titta vad jag hittade : Passionsdricka, Pepparkakor och Chiiips :D yummii , nu blev Hanna glad jag lever på socker vad skulle jag göra utan det ? hahah, får inte jag minns 1 söt sak varje dag så får jag panik och springer som en dåre i skåpena för att hitta något trots att jag vet att det inte kommer ligga något nytt gott där bara för att jag har stängt skåpet och varit i från det i ca 1 minut ahhaha  ,:D  Jag köpte ju skor i går och dom är as snygga ser ut så här ^^  
fast nu är dom lite blöta på sidan för att jag har varit ute och gått i blötan, menmen ^^ 
Den här gottegrisen kommer käka mycket gott idag :) !! <3

Inga kommentarer: