tisdag 27 december 2011

I't hurt soo bad!!

hahah ,min bror har åkt till sin tjej så han sa att jag kunde sitta vid datorn om jag kopplade in det för han hade precis kommit hem från ett lan. hahah jag fick min lille bror att göra det sen när jag satt mig vid datorn märkte jag att ljudet inte funkade så jag skulle knövla ner mig under hans skrivbord och det är mycket svårare än man tror, hahah och när jag väl hade kommit ner så satt jag i en grönsladd som går till ljudet och så knövlade jag mig upp igen, men så märkte jag att musiken fortfarande inte hördes så jag fick ner under skriv bordet igen och så när jag hade komit upp lite irriterat för att ryggen typ gick av på mitten för att gå under hans skrivbord osv , men iaf jag satt mig upp igen och när jag tryckte på play så hörde jag fortfarande ingen musik, såå ner under igen och så satt jag och svor för mig själv , sen upp igen och då kännde jag att min rygg typ var död så jag bara äntligen sen så funkade det inte ännu så jag arg ner under ännu en gång och så tog jag ett annat sladdintag... och då sen så funkade detr, så det visade sig bara att jag hade satt sladden i fel  hahahhahah , så nu sitter jag med en ond rygg och skrattar för mig själv hahha !! :D 



menmen sånt är livet !!! 
För en stund sen var jag ute med felix och nu ska jag fixa mig och dra till gårn ifall någon vill gå med mig dit annars får jag gå ensam :( och det vill jag inte :(  så om ingen kan gå med mig, om ingen kan skjutsa mig så stannar jag hemma :'( 


Och sen eftersom min broder inte har några bilder på mig i sin dator så får jag helt enkelt ta en bild i repris : 

Inga kommentarer: