onsdag 28 december 2011

Jag får helt ärligt talat cp!!!

Vaknade hemma hos ferri i morse bredvid Sofia, vi fixade lite äggröra till frukost och så typ drog jag och ferri ner och basta.. as gött, och Som jag har sagt många ggr vi har ju bråkat mycket ferri och jag men vi försökte lösa det mesta idag, resten ska vi lösa med Emma och Pontus !


Vet ni en sak jag stör mig på ? 
Jo när man är på små tjurigt humör och man har en lille bror som man ska dela dator med, och han vägrar ge mig den !!! men iallefall det löste sig, sen så när en jävla random kille skriver till mig på skype att jag ska skaffa cam och aah ni kan ju kolla konversationen själva : 



[18:06:20] johan: skaffat egen cam än? =)
[18:07:31] Hhannahpannah: men sluta tjata om en jävla cam, jag vill för fan inte visa mig i cam för dig .. känner dig inte!! Jag hatar när folk frågar om cam 24/7 ... Fatta att jag inte vill!!!!
[18:18:54] Hhannahpannah: Nu vart du tyst .... !!!
[18:21:40] johan: mm gick o duschade
Man bah ja jo tjena du gick ju och ''duschade'' då !! 
asså fatta vad cp jag fick för jag hatar när någon jag inte känner har lagt till mig och man bara vem typ ? och han bah Cam? man har bara lust att skjuta skallen av sånna idioter!!!! 
Asså det är ju skillnad ifall det är någon jag känner men nån random snubbe som har addat mig.. Då Kommer min arga sida fram,... 
Skriver han så en gång till då tar jag ärligt talat och går hem till honom, Sen skulle jag dra av hans förhud och hacka hans ollon i småsmå bitar och sen tvinga honom äta det ?! eller så skulle jag sparka honom så hårt så att hans bollar kom ut igenom munnen och så skulle jag strypa han med hans egna bollar !!!! 


Fatta vad arg jag blir på sånnt !!!!!
Okej nu ska man inte vara negativ :D 
Jag känner att humör svängningarna är på topp idag hahha !! :D 
Men nu ska jag kolla facebook så blir det mys framför tv:n senare !! 


gammal med bra låt

1 kommentar:

Bömbi sa...

jag har pratat me ferri så vi är vänner!:D
/Bumbi