måndag 26 december 2011

Mellandags rea!!!!! :D

Hejsan alla söta läsare !! :D 
Idag har jag och emma varit på ......







Vi har haft as kul. Det började med att vi gick upp HALV ÅTTA !?!?!?!?!?!? ;E 
och då tog vi oss bara en skink macka sen lixom fixade vi oss och stack till bussaen (som var överfull Btw) 
När hon och jag ÄNTLIGEN efter en lång resa var framme så stack vi in till krämaren, men där var det helt dött så vi stack till vågen (krämaren och vågen är olika gallerior.. ) där var det lite bättre, lite roligare osv. 
Men vi var så j*vla hungriga så vi stack till La'Baguette eller hur det stavas, där har dom iaf dom godaste baguetterna enligt mig fast jag har ju inte smakat subway än men hitills är de dom godaste. Vi tog en varsin, det var helt färskt bröd, kall sallad, kyckling, mangoraja och så var det lite tomat och gurka så gudomligt god är den.. fast efter man har ätit den så luktar man curry hahahahha ... .Men iaf vi har haft en grymt bra dag och jag har köpt lite olika saker, det får bli bilder från google pga av ingen sladd till datorn som föröver bilderna från min mobil... 



Bara Linnet inte byxorna!!

Aah sen har jag köpt ett till linne från H&M en jag hittade ingen bild men det är iaf beiget jätte snyggt,  och så två par rosaspetstrosor
Dagen har varit jätte rolig och jag hoppas vi kan göra om det nästa år 


Några bra låtar btw:




Nu ska jag mysa framför tv:n och försöka hitta något att äta !! hare gött hejdååå ^^ 

Inga kommentarer: