lördag 24 december 2011

Merry Christmas!!!



 hoppas eran jul har varit bra hittills, själv känns det inte som jul så jag njuter inte så mkt av det, för ca 2 timmar sedan kollade jag på klassikern kalle anka, sen har jag käkat god jul mat. nu på kvällen blire att lite släkt kommer och så ska vi käka och fika,.
Förut öppnade jag mina julklappar och jag fick .
- En parfym..
- 400 kr
-200 kr på kicks 
- en liten parfym från kicks.
- två snygga sweatshirts från Cubus i färgerna rosa och beige.
-Gossiga rosa strumpor.
-Godis.
-underkläder och strumpor.
- Och sen Puma handväska.. 
Och av mina vänner detta år har jag fått:
- En parfym som luktar energidryck / godis.
-Tre marabou ( som redan är uppätna :(
- En ansiktsmask.
-En dry shampoo flaska.
- och så har jag fått en söt bh med spets. 
Klockan halv tolv idag ska jag Emma och Roffe dra till kyrkan för att gå på midnattsmässan, pga konfirmationen. 
Efter det blir det att sova och sen på måndag ska jag och Emma in till örebro för mellandags rean....  :D ( Jippi) 


Eftersom jag inte har hunnit att lägga in en julbild på mig till min dator så får det bli en från förra julen ... 
 Lite suddig dock! 


Men nu ska jag ta och fortsätta lyssna på julmusik så att jag någonsin kan få rätta julkänslan.... 
Eftersom det inte är en vit jul så är det ganska svårt att ha rätt julkänsla!! 



 Det är en sån jul jag vill ha !! 


God jul mina käraste vänner! <3 




Och speciellt god jul till dig Emma, för att du är världens bästa vän!! 
Världens finaste, underbaraste gulligaste, snällaste och bästa vän man kan ha !! <33 

Jag har ju dock en till underbar vän som det har varit ganska mycket bråk med nu , men för att det är jul så lägger jag in en bild på henne med. 
men du borde gå upp ca 10 kilo eller nått din smala jävel!! 

Inga kommentarer: