torsdag 29 december 2011

You know that i'm a crazy bitch ;)

Hejsan alla underbara läsare!! 
Idag har jag bara suttit inne och varit forever alone med min dator och tv hahha, men jag kände inte för att vara så social idag, så jag har inte fixat mig eller nått och jag sitter fortfarande i pyjamas hahah ;D 

För en stund sen var jag jätte duktig och fixade kvällsmat till mig och Daniel, det var något inte så avancerat, det blev korv och pommes, fast sen när vi satt och kollade på simpsons medans vi åt så gick daniel ner för att hämta lite mer och då var en platta på och det var en platta jag inte äns hade andvänt :O men ajjah alt ordnade sig inget började brinna eller nått liknande , hehe ;D 
Btw: Jag brände mig på handen :'( och även fast jag sköljde med vatten en lååång stund så gör det fortfarande ont :( menmen... 

Nu ska jag kolla klart på simpsons sen blir det kanske att ta mig en dusch och så ska jga väll bara sitta och snacka med min kära bror, såå nu får ha en bra kväll Kram !! C: 

[P1040950.JPG]
Random bild!! ;P 

Bra låt !! 

Inga kommentarer: