lördag 21 januari 2012

Älskar lördag ! ♥

Godmorgon!! Hoppas ni har sovit gott ! 
igår så stack Ferri och Sofia hem till mej efterskolan så drog vi + Emma till stan, där vi köpte saker som vi ska ha ikväll,.och ah ikväll ska Jag,Emma,Ferri,Madde,Sofia och Amanda vi ska vara hemma hos Sofia så ska vi käka pizza och massor av godis + chips så ska vi kolla på någon film också ! As mysigt kommer det bli <3 
Igår så stack jag till gårn och oj vad tråkigt det var, asså det var typ inga där, ingenting hände och jag var trött, hungrig och kall så det var lite tråkigt menmen! 
Jag tror jag ska ta mig något att äta nu så ni får ha det så bra, och jag hoppas att ni kommer ha en lika mysig lördag som jag kommer ha ! 
Tumblr_lpvbb2u9qk1qmjkvco1_500_large


dock bild från igår menmen ! ;P

Inga kommentarer: