onsdag 18 januari 2012

Det är krig i mitt huvud!

Hejhej, sorry att jag inte har skrivit något idag men, direkt efter skolan drog jag hem till Sofia så käkade vi macka hämtade hennes busskort sen drog vi hem till mig, var här ca 15 min sen så drog vi till Emma, där vi var i ca 3 min eller nått efter det tog vi bussen ner till stan så stack vi inte på McDonald och käkade lite, jag tog Chicken nuggets meny, med cheddar dipp och choklad milkshake :D Numnumnum !
men ah vi käkade lite, stack till arken zoo och kollade på dom söta djuren sen drog vi hem, Så nu sitter jag med huvuvärk och funderar på om jag ska kolla på Vd eller inte, men om jag känner mig rtt så blir det ett avsnitt så blir det facebook efter det och sedan sova .. ;D 
Men nu ska jag kolla om vi har någon huvudvärks tablett, och jag säger bara att om vi inte har någon kommer jag bli väldigt arg eftersom jag har piss ont i huvudet ! 
grymt gammal bild dock ! 
men ah jag kommer nog inte orka skriva nå mer ikväll för jag tror att huvudet snart exploderar !?!?! 

Inga kommentarer: