torsdag 5 januari 2012

Happy birthday to you!

Hejhej alla underbara läsare, nyss var jag en duktig chey , för jag bakade kladdkaka, varför jag bakade kladdkaka var för att det är nämligen så att min kära mor fyller år idag :) 




såå idag kommer det nog bli en bra dag med släktingar, kladdkaka, kakor, bullar, osv, sen så ska jag till gårn ikväll och då hoppas jag värkligen att det är en posetiv stämning där också ^^ 
Nu tänker jag byta samtalsämne heelt haha 

Ni vet dom hära björnarna: 

Äre någon mer som tycker att dom bara är föör söta ? ^^ 

Dom är såå söta, haha, jag är så himla konstig idag för jag är överglad det är därför min blogg blir lite oseriös just nu för jag är så himla glad :D 

men nu är kladdkakan färdig så jag ska fixa det sen blire att ta en dusch och fixa sig till alla gäster kommer ^^ 


Inga kommentarer: