fredag 6 januari 2012

Never Say Never !

ÅÅÅÅÅÅH jag får så damp... okej jag ska börja från början, Jag kollade på filmen och allt var jätte bra, sen efter filmen skulle vi äta och jag satt och väntade i 45 minuter!!! bara för att alla ''barn '' skulle äta upp och för att ingen fick lämna bordet förens alla var klara... och guud vilken plåga!!! jag hatar att vänta och jag hatar även att sitta och vänta på den som äter för det känns som om den alltid ska äta så segt bara för att man väntar... Men seriöst jag satt och väntade i 45 MIN!!!! 
Och sen så försöker dom tvinga mig att gå ut i kylan och vara med dom små barnen och leka med dom ute och jag bah nej!!!! och då sa dom men vi ska ut på en promenad och då ska alla med och jag vägrar !! 


Okej jag ska inte vara frustrerad eller arg nu! 
Det här är mitt 200 inlägg :D yeah visst det är ganska lite för att ha bloggat i ett år men jag är glad :D


Nu ska jag ringa någon eller bara sitta med choklad ansiktsmask framför tv eller något sånt... vet inte riktigt,
 Ni får ha en fortsatt bra dag :) 

Gammal bild dock ... 

Inga kommentarer: