torsdag 5 januari 2012

Trust!

Jahopp då har man käkat lite av min kladdkaka och den blev väldigt lyckad om jag får säga det själv :D 
jag och ferri sitter och snackar via skype just nu och för en tund sen tittade vi på en film tillsammans alltså jag delade min skärm på skype så hon också kunnde se :D (smart va? ) 
Vi kollade på Trust , den var jätte bra, fast slutet på den var lite dåligt.. Den handlar om en tjej som är 14 och hon träffar någon vid namn Charlie på internet, han säger att han är 16 först sen säger han att han är 20 och sen så bestämmer dom för att träffas och då visar det sig att han är en 35-40 årig serie pedofil, så han tar med tjej till ett motell och så våldtar han henne och den är tjejen är ju helt förstörd av händelsen och så, och så blir hennes pappa vansinnig för att dom inte vet vem den här pedofilen är osv, aah men den var as bra iaf, jag rekomenderar den !!! Om jag skulle sätta betyg från 1-10 så skulle den nog få 8,5/10 ^^ 
ajjah nu ska jag mata min ödla sen blire städ och så ska jag baka en till kladdkaka, vem vet jag kanske hinner med en till film också ;) Men ni får ha de bra hejdå <3 

Inga kommentarer: