söndag 15 januari 2012

Vampire Diaries !!

godmorgn / förmiddag!! 
Min store bror kom och väckte mig klockan 08:50 !?!?!!? och så sa han att klockan var halv tolv -.- jag trodde först inte på han sen så kallade jag på klockan och då var den bara tio i nio !! snacka om att jag var trött då ! 
Men aaah, igår kväll så kom Linnéa hem till mig och vi satt och snackade, sen vart vi as sugna på godis så vi gick ner till konsum och köpte två drickor ( sprite och cola ) sen köpte vi två mentos smakerna Rainbow och Fruit, och så blev det två bilar påsar (sur och vanligt
Gött :D 
och innan vi gick till konsum hade vi ätit en daim och en daim marabou !! 
hahah tjocka ? , nerrå, men iallefall, när vi hade kommit hem efter promenaden till konsum så började vi äta lite godis sen var vi proppmätta haha xD 
vi satt och kollade på Dunder humor, Asdf movie osv ;D nolifer haha 
men ah vid tjugo över tolv drog hon hem, och så satt jag mig och kollade på Vampire diaries !! :D 
Nu så sitter jag och äter godiset vi itne åt igår och så ska jag kolla mer på Vampire diaries ^^ 
Senare sen ska jag ta ansiktsmask och slå på nån film eller nått :D Det här kommer bli en riktigt slappar Söndag :!! :) 
Dunder humor : 
Asdf Movie : 
haha så grymt bra, (natthumor för er som undrar) 

Saknar mina Naglar !! 

Inga kommentarer: